Ilusat kevadet!

Kutsu meid esinema

Sa oled siin: PealehtUudisedReisidReisidHelsingis Mardilaadal 18.-20.11.2011

Tibidega Jurmalas

Tibideks kutsun ma tüdrukuid, kes tantsivad Tibi Tiina Tantsutrupis. Trupp on ühist rada käinud kuus aastat ja nüüd jõudnud kätte aeg, kus iga üks oma rada tallama peab hakkama.

Suvel ootas meid ees reis Tatarimaale, mis pidi jääma viimaseks sündmuseks ühtse trupina. Paraku jäeti festival aga ära. Kuna tüdrukud olid hõivatud lõpueksamitega, ekskursioonidega, ees ootas tantsupidu ja sisseastumisvestlused, siis ei leidnud me võimalust uue festivali valimiseks, aga kogutud raha oli vaja ju ära kulutada. Nii me Jurmalasse SPA-sse puhkama läksimegi.

14.-16. juuni veetsimegi SPAs mõnuledes. Polnud mingeid kostüüme ega kindlaid kellaaegu, ei pidanud kiirutama ega trenni tegema. Bussi peale istudes ütlesid tüdrukud, et kuidagi imelik oli kotti pakkida, kostüüme ei olnudki vaja kaasa võtta.

Reisi võtsime ette nagu päris turistid. Riiga sõitsime Tallinnast liinibussiga, sealt omakorda Jurmalasse maržuuttaksoga. Kahe bussi vahele jäi paras aeg, et teha üks väike tutvustav tuur Riia vanalinnas. Jurmalas seadsime end sisse jalakäiate tänava ääres asuvasse SPA-hotelli, mis oli igati sobilik üheks mugavaks puhkuseks. Lõõgastavad protseduurid, maitsev toit ja promeneerimine kaunil butiikide rohkem jalakäiate tänaval käisid asja juurde. Kuna ilmad vedasid meid ilusas rannakuurordis alt, siis suve käisime otsimas Livu veepargist. Neli tundi möödusid märkamatult. Justkui väikesed lapsed nautisime iga ataktsiooni, kihutasime kioljudes alla torudest, liuglesime tehisjõel ja lõõgastusime saunades.

See oli kokkuvõttes üks tore ja mõnus puhkus, mille tüdrukud olid igati ära teeninud. Olen rõõmus, et viimaseks nn reisiks kujunes just selline puhkus, kus kellelgi polnud kohustusi ja saime koos end hästi tunda. Nii kujuneski sellest Tibide lõpureis.

Siia ilmub vasri blogi!

Vaata pilte siit....

...ja siit

EENeti logo

SUSSID! SUSSID!

Oleme stuudios  edukalt propageerinud säästlikkuse printsiipi -  SUSSID TEISELE RINGILE. See on väga hästi vastu võetud. Kui Sul on kodus seismas väikeseks jäänud sussid, mida ise enam ei vaja, siis võid tuua need õpetaja Tiina sussikotti, sest kellelgi teisel võib neid vaja minna! Kui sul endal on susse vaja, siis küsi julgelt võimalust sussikotti piiluda, ehk on seal just midagi sinu jaoks!

eas-sisemin logod-valgel2x1 ver4 hkk leadereesti eu leader hor rgb small kultuurkapital small    ERK